BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:: MENU ::

HOME      KEKELUARGAAN      DOWNLOAD

DASHBOARD

   

Sunday, January 17, 2010

Baru jer tadi..


Alhamdulillah aku selamat menduduki peperiksaan kali ini..Mudah2an hari2 yang akan datang berjalan lancar..Soklan tafsir tadi memang separuh sedar jugak lah aku nak menjawabnya..Sedar2 waktu menjawab hampir tamat,ketika soalan hampir kesemua soalan aku dah jawab.ada jugak yang aku xdapat Jawab..Soklan kecik2 ni yg kadang kita terlepas pandang..aduhai..Usaha sudah,tawakal lah pula..InsyaAllah YAKIN2..Perjuangan perlu diteruskan..ada 3 Madah lagi jer nih..Minta2lah aku naik tahun hendaknya..Amin.Nak balik cepat2 lah..

Pasni aku nak tumpu study pakai buku lah..WAJIB baca semua ni..Yang selalu dok amal..baca bagi paham dalam peksa wat ayat sendiri jelah..Nak ngapal kitab 2 3ratus muka surat mau terbakar RAM aku nanti.huhuhu

0 comments: