BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

:: MENU ::

HOME      KEKELUARGAAN      DOWNLOAD

DASHBOARD

   

Friday, February 19, 2010

kembali

wah..lama siut xmnulis..biasalah sibuk skit..hehehe.padahal malas jer rasa nak menaip ni..huhuhu..kali ni aku nak kongsi satu citer la..Hari Kuarga nanti aku kena jadi pengarah la..ni pertama kali aku jadi Pengarah..belajar pelan2 lah..xpandai nak ngarah pon,just amik pengalaman orang dalam mngendali program.Nak cari pengalaman punya pasal ,aku pon terimalah pentaklifan ni..lagipon semua orang dah jadi pengarah program.kali ni aku xleh nak lari daa...sampai bila nak lari...lambat laun kena hadapi jugak..

inilah aku yang pengecut..malu pon ada,rasa xkompeden jer..tapi insyaAllah bila orang dah bagi kepercayaan kat aku,aku kenalah buat yang terbaik kerana Allah...Doa2kan lah semuanya berjaya..kecut aku..uuwaaa

0 comments: